Subaru Legacy projekt

Olles eelnevalt 25 aastat sõitnud ühesilla veoliste autodega sain kogeda Jaguar i-Pace võimekust kiilasjääl ja libedal ning olin kohe vaimustuses. See auto on kahe mootoriga, suur ja raske kuid nelikvedu teeb temast väga mõnusa liikuri ka libedusega.

2024a. kehtestas reformierakonna valitsus eestis autodele registreerimistasu ja automaksu. See pani mind mõtlema mis oleks järgmine projektiauto peale elektrimersut.

Sõidan igapäevaselt elektriautoga Mitsubishi i-MiEV see on hea töölkäimise auto aga libedaga lume ja jääga tekib kohalt startimisega raskusi. See auto on tagaveoline ja avatud differetsiaaliga seega tegelikult veab vaid 1 ratas. Ka on elektriauto eripära, et ta tõmbab kergesti nullist kohe ratta ringi kuna maksimum pöördemoment on juba algpööretel saadaval.

Blogi sisu

Hübriid Päikeseelektrijaam

Ehitasime koolis õpilastega ajutise päikeseelektrijaama. Eesmärgiks oli õppida jaama komponente kuidas neid paigaldada ja jaam tööle seadistada. Hübriid jaamaks nimetan...

Subaru Legacy projekt

Olles eelnevalt 25 aastat sõitnud ühesilla veoliste autodega sain kogeda Jaguar i-Pace võimekust kiilasjääl ja libedal ning olin kohe vaimustuses...

Tere elektriauto omanikud!

See on sellel uuel kodulehel esimene postitus. Olen väga põnevil esiteks juba selle lehe tegemise üle ja teiseks ootan huviga...

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga